Молодіжна конференція

Деталі
Батьківська категорія: Події
Опубліковано: Середа, 03 квітня 2013, 13:42
Перегляди: 3719

 

Асоціація навчальних закладів України приватної форми власності

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Європейський   університет 

Шановні колеги, запрошуємо вас взяти участь у 

 XVІ Всеукраїнській  науково-практичній конференції

 "Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції"

25-26 квітня 2013 року

 

 

 

До участі запрошуються студенти та аспіранти навчальних закладів України.

         На конференції планується робота таких секцій:

Дата роботи

 секції

І.  Секція

Молодь і освіта

 

 

 

 

Підсекції:

1. Загальні проблеми освіти

26 квітня

 

 

 

2. Психологія

26 квітня

 

 

 

3. Проблеми початкової, загальної середньої освіти та виховання

26 квітня

 

 

 

4. Проблеми дошкільної освіти та виховання

26 квітня

 

ІІ. Секція

Молодь і наука

 

 

 

 

Підсекції:

1. Світова економіка

25 квітня

 

 

 

2. Макроекономіка, мікроекономіка

25 квітня

 

 

 

3. Менеджмент

25 квітня

 

 

 

4. Маркетинг. Реклама та дизайн

25 квітня

 

 

 

6. Інформаційні та виробничі технології.

    Інноваційні технології навчання.

25 квітня

 

 

 

7. Фізика, математика, інформатика

25 квітня

 

 

 

8. Біологія, екологія, географія, хімія

25 квітня

 

 

 

9. Література, мовознавчі науки,

іноземні мови

26 квітня

 

 

 

10. Історія  та політологія

26 квітня

 

 

 

11.Філософія

26 квітня

 

 

 

12. Право та безпека підприємництва

26 квітня

 

ІІІ. Секція

Молодь,  культура і національна самосвідомість

26 квітня

ІІІ. Секція

           

 

Звертаємо вашу увагу !!!

Засідання секцій будуть проходити у визначені дні!

 

Для участі у конференції необхідно до 16 квітня 2013 року  на адресу дирекції Асоціації направитипоштою ( 03115, м. Київ, бул. Вернадського,16-в, Дирекція Асоціації, оргкомітету конференції)чи електронною поштою (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)або привезти в к. 301:

 

1. Анкету-заявкуучасника конференції (Додаток1), де чітко вказати секцію та підсекцію.

2. Копію оплати організаційного внеску .

Організаційний внесок, передбачений на організацію конференції і друк матеріалів конференції :

·        НПУ імені М.П. Драгоманова  – 84 грн. (в т.ч. ПДВ 14-00 грн.) (за кожного учасника)

·        Європейський університет, філії  Європейського університету  -

      84 грн. (в т.ч. ПДВ 14-00 грн.)

·        Інші ВНЗ - 108 грн.в т.ч. ПДВ  18.00 грн. (за кожного учасника) просимо перерахувати на р/р 26008619993692 у ПАТ Промінвестбанк  МФО 300012  ЗКПО 21651635

 (Одержувач Асоціація  навчальних закладів України приватної форми власності, призначення платежу  –  оргвнесок за участь у конференції ).

-          по безготівковому рахунку ( якщо сплачує ВНЗ)  чи особисто учасником;

-          через відділення банку чи Ощадбанку

Копію платіжного документу необхідно направити разом з   текстом  доповіді.

             Без попередньої оплатидоповідь друкуватися не  буде.

 

3. Текст доповіді.

Вимоги до оформлення текстів доповідей:

ü      мова українська;

ü      подаються у вигляді  електронного файлу у форматі Microsoft Word на дискеті 3,5’ або СD-диску ( якщо відправляються поштою)  або

      електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ü      2 екземпляри  на папері;

ü      обсяг 2-3 стор.машинописного тексту ( без нумерації) через 1,5 інтервали; 14 кегль, шрифт Times New Roman;

ü      поля: зліва – 30 мм, знизу – 25 мм, вгорі – 20 мм, праворуч - 10 мм;

ü      назву доповіді друкувати  великими літерами симетрично  тексту;

ü      під назвою доповіді праворуч через 1,5 інтервалиім’я та прізвище;

під прізвищем автора через один інтервал надрукувати маленькими літерами повну назву навчального закладу, ще через два інтервалитекст.

Зразок

 

Маркетинг як філософія бізнесу

Петро Іванов,

Європейський університет

aТексти доповідей друкуються за редакцією авторів.

aВідповідальність за зміст, граматичну та стилістичну правильність текстів доповідей  несе науковий керівник.

bТексти  доповідей підготовлені з невиконанням вказаних вимог, без електронної версіїне приймаються і не друкуються.

bАнкету, тексти доповідей, копію квитанції про оплату  можна надіслати поштою або електронною поштою або привезти в дирекцію Асоціації ( к. 301) .

 

 

! Цей лист є запрошенням на конференцію,  

анкета - заявкапідтвердженням Вашої участі.

Конференція буде проходити в приміщенні Європейського університету(03115, м.Київ, бул. Вернадського, 16-в.) Їхати  від станції метро "Святошин" дві зупинки автобусом № 97 , маршрутки № 202, 97 до зуп."Університет").

Телефон для довідок: (044) 452-76-55

Матеріали конференції будуть надруковані за підсумками роботи конференції

 

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

 

25 квітня 2013 р.

 

  9.00 –10.00

- Реєстрація учасників

10.00 - 12.00

- Пленарне засідання.

12.30 –15.00

- Секційні засідання

  • Світова економіка
  • Макроекономіка. Мікроекономіка
  • Менеджмент
  • Маркетинг. Реклама та  дизайн
  • Інформаційні та виробничі технології. Інноваційні  технології навчання.
  • Фізика, математика, інформатика
  • Біологія, екологія, географія, хімія

 

15.30- 16.30

- Підсумкове засідання, нагородження переможців

 

26 квітня  2013 р.

  9.00 –10.00

- Реєстрація учасників

10.00 - 12.00

- Пленарне засідання.

12.30 –15.00

- Секційні засідання

  • Загальні проблеми освіти
  • Психологія
  • Проблеми початкової, загальної середньої освіти та виховання
  • Проблеми дошкільної освіти та виховання
  • Література , мовознавчі наукиіноземні мови
  • Історія та політологія
  • Філософія
  • Право та безпека підприємництва
  • Молодь, культура і національна самосвідомість

 

15.30- 16.30

- Підсумкове засідання, нагородження переможців


https://docs.google.com/a/npu.edu.ua/document/d/1tOYCB4uCllhN7AeOrDwnK0e1KDvNKMIAv-MF1OvHbr4/edit?usp=drive_web